Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 10:17 - Финансови тревоги
Автор: fam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3078 Коментари: 1 Гласове:
0



И тази сутрин, като много други
Фамчето с надежда се събуди...
Но прокрадна се мисъл критична
“К’ва надежда, бейби, пак си безпарична!”

 

И още заранта дотежа ми на душата..
Тежко олово наля се в краката...
Е’баси..аман вече от мисли такива.
И без пари мога да съм щастлива...

Ето, знаех си..имам Вариант- спасение
на Златето ще направя неустоимо предложение...
По- ранко да сметне парички за мене
Инак като просяк пред врата и ще дремя
Тук се  кютвам пред човешките ресурси
И почвам да бърша крокодилски сълзи

 

Ето...пак  лошият ми късмет
През ден през два и му идва ред
За хората:Вдъхновения, наследства и любови
За мен: самота, финансови задължения и глоби

 

Но стига черни мисли в този слънчев ден
Златенцето си ме обичка , а’ко съм серсем
И хоп- троп заплатката ми изчисли...
Вярно- чужди, вярно- малко, но все пак някакви пари...

:) В опит за подкуп на служителка от Човешки ресурси :) щот си изпросих заплатката по- рано...Тежки такива, моменти..трудно се отронва думичката "моля".




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bof4eto - Страхотно е
19.07.2009 13:55
четох го с усмивка.Весел и усмихнат ден от мен,и майната им на тея пари.Така или иначе никога не стигат. :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172363
Постинги: 60
Коментари: 64
Гласове: 788
Архив