Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 03:09 - безсъници
Автор: fam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3309 Коментари: 1 Гласове:
0



Заблудени в поредното ни истинско лице, изправени пред огледалото показващи ни...следвщата маска? Следващата роля? Следващия някой, който ще бъде обичан АКО....
За пореден път искам да съм различна, да започна всичко от начало....до кога?
Само аз и образа от огледалото сме, няма тайни, няма изненада  само лека плахост това аз ли съм или поредното леко променено копие тръгващо из света да проси взаимност, която така и не намери пред огледалото. И изморена, изранена, отчаяна се завръщам отново там...в началото пред огледалото  вперила поглед в отчаяните очи ..и само бръчиците по краищата изразяват времето което е безвъзвратно загубено в търсене на.....не е ясно какво, кой, колко или къде...целия този път за да стигна отново до себе си в същата отчаяност и самота както преди да се заоглеждам в огледалата навън...ще се разбера ли някога?!
Няма авариен изход, не за мен, не сега ...защото...защото не си се научила да живееш за да умреш. Не съм оставила част от себе си в нищо, в никой...само успях да източа и малкото вода от пустинята наречена душа.....

ПП: исках да сложа подходяща песен, но няма толкова тъжна и същевременно толкова зловеща и отчаяна...никой не я написал..пък и как ли би звучала, може би само тишината описа цялата крайност на момента...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bof4eto - fam
24.12.2009 01:59
Това твоето огледало показва ли красотата ти ? Или отчаяните ти очи не я виждат ? Защото аз без да съм до теб,до твоето огледало я виждам,всеки път когато съм огряна от теб,всеки път,когато се сетя за прекрасната жена коята обикнах в нета.Тогава,когато бях най-тъжна,тогава когато бях най-самотна прекресната жена,т.е. ти ми протегна ръка.И това не е благодарност или каквото и да било друго,а просто обич,неизразимо голяма,учудваща дори мен обич към теб.В търсене на себе си или в търсене на друг ?Защото мила fam можеш да бъдеш горда със себе си,с това което си,а в търсене на друг ?Когато мога да ти отговоря на този въпрос бих го направила,но аз също търся,но в процеса на търсенето откривам диаманти сред хората,макар да приличат на стъкълца и небрежно отминавани понякога.Ти си диамант и макар диаманта да е студен камък,ти не си и си прекрасна.Преди време.........ти си спечели един човек,който би направил всичко за теб.....( само не убивай никого,че сега е замръзнала земята ще се озорим докато копаем,изчакайй пролетта моля те,че не съм много добра с лопатата ) и безкрайно много се радва че те познава и те обича. Весели празници !Прочети ми поста :))) ОБИЧАМ ТЕ fam
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172773
Постинги: 60
Коментари: 64
Гласове: 788
Архив