Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2008 18:08 - Приказчунски танц
Автор: fam Категория: Други   
Прочетен: 1501 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.09.2008 18:10


Дъжд! Дъжд! Дъжд!....Обичам дъжда..може би единствено повече от пороен дъжд обичам да гледам как вали обилно сняг и покрива всичко. Но за сега се задоволявам само с дъжда, който дивее на вън.. Възприятията ми са отворени до краен предел. Харесвам всичко във валежното изобилие. промяната на  цвета на небето. преобладаващото сиво и изострянето на светлината. Стелещата се мокра пелена също е обект на сантименталните ми чувства.... Порой и то какъв. Имащ свойството на мъглата. И лудите малки танцьорки. Нямащи търпение да докосната земната повърхност. Цоп...цоп...цоп при съприкосновението си  разплисква кръгче- прилича на корона и капки отскачат в страни - като скъпоценни камъни..и така всяка следваща капка е принцеса с корона.  Принцески - надпреварващи се, догонващи се и допълващи мократа свежест.  Безспирни лудетини флиртуващи с погледа и мислите ми. Танца им е променлив. Приливи и отливи. Понякога жесток, буен и почти наказващ. Друг път лек, нежен и толкова фриволен, че само по леките вълнички по повърхността се разбира, че са там. Сега е темпераментен танца им. Ту избухват в неподправена еуфория, ту се укротяват и ромолящо разказват за пътуването си до Земята. Отвличам няколко в дланта си. Чувствам хлад и радост от това, че откраднах част от "лошото време".
Винаги ми се е искало да мога в такъв порой да си събуя оковите на деня  и боса да шляпам в заформилите се локви, а непрестанно от горе ми да се лее хладната прелест. Да навия крачолите до колената и да продължа да щъкам из улиците докато не ми омръзне. А вадички чиста вода да се стичат по лицето и ръцете. Нежното тупване на капките по клепачите...свобода, простота и съвършенство. Някой ден ще го направя..някой ден не днес, не сега защото съм  на работа, защото съм сред колегите, защото......оправдания безброй - знам. Но също така  знам, че някой ден.... ще опитам от коктейла на лудите капки..та ако ще да съм на 100 години тогава. А до тогава...винаги когато вали  намирам 2 минути да се полюбувам на представлението  на Самодеен ансамбъл "Мокра прелест", с режисьор не остаряващия Вятър Многоликов. Музиката е на Еня...рабира се .... Дъжд! "Приказчунски танц"...


Тагове:   танц,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Много приятно!
16.09.2008 12:42
Благодаря!
цитирай
2. fam - vmr
16.09.2008 13:39
:) Аз благодаря! Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172777
Постинги: 60
Коментари: 64
Гласове: 788
Архив