Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2009 21:56 - форумни неволи
Автор: fam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1052 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2009 22:05


От доста време пиша в един форум. Изключително малко посетители (но пък са ми достатъчни и без това не понзсям големите шумни компании :) ), повечето непознати (бяха, но вече не са), но разменяме идеи, мисли..всичко си е по стандарт....до като.. понеже пустата му наблюдателност не ми дава мира, забелязвам как няколко пъти  един ник влиза онлайн и нищо..това е...само виждам, че е онлайн. Естествено..любопитството ми е нескончаемо. Освен това в главата ми вече има няколко хипотези, ще ми се да проверя коя е вярната...и какво се случва :

От: fam До: ani_1157 Пуснато на: Thu Apr 02, 2009 12:54 pm Заглавие: Хм

СТранно засичам те няколко пъти да си онлайн...но толкова рядко пишеш нещо.....Защо?

(Мдааа може би трябваше да съм доста по- многословна, както си е принципно при мене :) но хайде казах си...да не раздаваме отговорите с въпросите)

От: ani_1157 До: fam Пуснато на: Thu Apr 02, 2009 4:21 pm Заглавие: Re: Хм

Може ли някой да ме задължи....? Малко са темите в който мога да изразя своето собствено мнение не обичам да споря а тук всеки налага неговото...! Но все пак се радвам че съм хванала окото ти..... 

(Малко са темите....тя има  5 мнения..5 а е там от 2 години....че само за 2 дни   ми написа 2 лични съобщения..хмм..значи не в писането е проблема..и какво значи  да я задължи....Човек да не попита нещо. Струва ми  се,  че е гузна от нещо)

 

От: fam До: ani_1157 Пуснато на: Thu Apr 02, 2009 8:19 pm Заглавие: Re: Хм

"Но все пак се радвам че съм хванала окото ти....."....не се знае дали е з арадване или за отчайване...както искаш относно писането...но то за това е форум за да се пише...да се спори и да се продължава нататък...но ти си знаеш . Хубава вечер

("хванала окото" аз съм  потребител от женски пол.... а тя ме забърква в съвсем друга ситуация. Всичко се свежда до "хвана окото"...аз съм си скромна и мълчалива и пак "ти хванах окото"....казвам отчайване...защото си знам понякога какъв ужасен вкус имам..така че принципно не е гаранция, че нещата които ми хващат окото имат повод за радост :) :) )

 От: ani_1157 До: fam Пуснато на: Fri Apr 03, 2009 11:52 am Заглавие: Re: Хм

Не желая да ставам като двама от форума: "на всяка манджа - мерудия"....И въпреки всичко продължавам да ти се чудя как така точно мен си избра

(това с манджата..предполагам визира мене :) понеже аз имам мнение по повечето въпроси..ами какво д аправя..имам мнение от кога това е престъпление.... и пак  натвърдек, ч есъм направила избор) :)

От: fam До: ani_1157 Пуснато на: Fri Apr 03, 2009 1:10 pm Заглавие: Re: Хм

и аз така..

 ( АМи да...и аз си се чудя..защо  пък  забелязах че влиза онлайн и не пише нищо... защо изведнъж  си помислих, ч еможе би с епритеснява..имайки предвид мненията и преди това, защо реших, ч еможе и да и е приятно д аразбере, ч еима и други момичета пишещи във форума и това да  я "разприказва".....чудя си се още на акъла.. а уж си вярвам, че не съм глупав човек)

 

След което мигновена реакция на един от модераторите..в раздела за риболов. от което се разбира че съм сгазила лука :). разбира се че аз съм виновна..естествено...ходя в този форум пиша си разни неща общувам си с хората там и споделям мненията си по разни въпроси...като очевидно там трябва да се мълчи...да влизам, гледкам прилежно и да си мълча....Ей, ЕЕЕЕЕЙЙЙЙ в кой век сме??? Учтивото писмо гласи:


От: ALKAPONE До: fam Пуснато на: Fri Apr 03, 2009 7:41 pm Заглавие: ?

ima6 li ne6to ob6to s forumite i saita www.ХХХХХХХ?
ima6 li protiv horata koito prosto razglejdat a ne pi6at?
znae6 li kakvo ozna4ava "na vsqka manja mirodiq"?
prosto iskam da znae6 4e nqma6 pravo da si nalaga6 li4noto si mnenie!!!

ako ima6 problem kaji-

 

И естесвено  отговора ми...от 4 годишна няма човек, който да може да ми забранява каквото и да е или д аме обвинява по какъвто и да е начин.  и ДА разгневих се По дяволите Въпреки, че съм си ообещала да не се ядосвам за нищо...

От: fam До: ALKAPONE Пуснато на: Fri Apr 03, 2009 9:17 pm Заглавие: Re: ?

1. Дали имам нещо общо......зависи
2. Дали налагам собственото си мнение....мне, изказвам го..за разлика от много хора,., кото нямат собствено мнение или го пазят в дълбока тайна
3. До преди малко нямах проблеми, но прочитайки писмото ти..разбирам, че имам
4. Агресията може и д ати помага когато ходиш за риба....но аз не съм шаран???
5. Можеше просто да попиташ защо съм И писала лично съобщение и отговора ми е ...просто ми стана любопитно.
6. Не ми пиши с червено и не ми пробутвай гневния си тон. Ако тя ти е толкова скъпа просто ми разкарай акаунта или каквито с ати там правомощията..и си лови малките цаци на спокойствие.


Глупава глупава глупава история за петък вечер. А можеше простод а се прибера от бачкане, д аси пусна филмче..да се разложа пред компа..да си вечерям както си му е реда ..и вечерта да завърши с горещо мляко, малко четиво и шоколад...ама нейсе...
ПП: то още не е късно :) освен да се опитам да наваксам :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fam
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172820
Постинги: 60
Коментари: 64
Гласове: 788
Архив